Tuesday 28 March 2017

PENGENALAN SUBJEK PENDIDIKAN AWAL KANAK - KANAK

PENGENALAN

         Assalamualaikum.. saya Naina Yusof, pelajar dari Universiti Pendidikan Sultan Idris mengambil jurusan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Awal Kanak-Kanak ingin mengongsikan serba sedikit pengetahuan mengenai bidang pelajaran yang saya ambil. Saya sedang berada di dalam semester satu, antara subjek-subjek yang saya ambil pada semester ini ialah perkembangan kerohanian dan  moral kanak-kanak, pertumbuhan dan perkembangan kanak-kanak, apresiasi muzik dan nyanyian kanak-kanak dan falsafah, polisi dan prinsip dalam pendidikan awal kanak-kanak. Saya berharap isi kandungan blog ini mampu memberi manfaat tentang pengetahuan serba sedikit jurusan yang sedang saya duduki sekarang. 

Terima Kasih.


0 comments:

Post a Comment

 

PENDIDIKAN AWAL KANAK KANAK Template by Ipietoon Cute Blog Design